23 Nisan 2009 Perşembe

rulo tatlı

MALZEMELER:
1 kilo süt
3 küçük fincan un
3 küçük fincan şeker
1 vanilya
yarım paket margarin
hindistan cevizi
kakaolu krem şanti
1 bardak soğuk süt
YAPILIŞI: tencerenin içinde unu şekeri ve vanilyayı karıştırıyorum.üzerine 1 litre sütü döküp ocağa alıyorum.kaynayana kadar karıştırıyorum. yağıda koyup altını kapatıyorum.kare bi tepsiye boşluk kalmıcak şekilde hindistan cevizi döşüyorum. tencereyi yağ eriyene kadar sürekli karıştırıyorum.vaktiniz varsa mikserlede karıştırabilirsiniz. muhallebiyi kaşık kaşık hindistan cevizinin üstüne döküyorum ki hindistan cevizi dağılmasın.daha sonra bunu soğuması için buzzdolabına kaldırıyorum. sertleşince ayrı bi kapta kakaolu krem şantiyi çırpıp muhallebinin üzerine yayıyorum.dolaba kaldırıyorum.ikram edeceğim zaman bıçakla uzunlamasına kesip spatula ile istediğim büyüklükte rulo yapıp servise sunuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder