26 Nisan 2009 Pazar

Kaşarlı Sucuklu Ekmek


Evde kalmış bayat ekmeklerimizi atmayıp benim yaptığım şekilde değerlendrebilirsiniz. Ben bayat ekmeklerimi ırında kurutup rondodan çekip galete unu elde ediyorum. Kavanoza koyup buzdolabında muhafıza buda size küçük bir püf noknatısı
Malzemeler :
Ekmek
sucuk
kaşar
süt
sıvı yağ
domates
biber
YAPILIŞI :
Bir kaseye biraz süt biraz sıvı yağ koyuyorum ekmeklerimi dilimliyip tepsiye diziyorum bu harcı kaşık kaşık üzerlerine diziyorum rendelenmiş kaşarı üzerlerine koyuyorum fırına veriyorum kaşarlar eriyince sucukları dilim dilim doğrayıp assa benim yaptığım gibi küp küp doğrayıp onlaıda üzerine yerleştiriyorum isteğe bağlı domates ve biber parçalarıda koyup yeniden fırına sürüyorum. Sucuklar piştiği zaman alıyorum bekletmeden tükeiyoruz çünkü durduğu zaman ekmek sertleşiyor. Şimdiden afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder