25 Nisan 2009 Cumartesi

Nihan ın kardeşi ve 2 arkadaşı bursaya geldiler 3.günüde bizede ugradılar çok şeker kızlar onları sosyete pazarına götürdümOrdanda Carrefour a dondurma yemeğe gittik aynı zamanda gezdik 23 Nisan oldugu için miniklere boyadıkları penyeleri onlara hedye ediyorlardı uğurböcegimde katılmak istedi boyadığı penyeyi görmenizi isterdim hertarafa taşırdı bide hiç taşırmıyom demi anne diyor baya güldük talı böceğim benim
Ertesi gün kahvaltıdan sonra programlarını sordum Cumalıkızıga gideceğiz diyince uğurumla bu fırsatı kacırmıyalım dedik kendimizi oraya attık nihanayın annesi babası kardeşi bizi bekliyorlardı alabildiğine yeşillik akarsu oksijeni bol hava bende ilk defa geldim Canım görümcem hazırlık yapmıştı yedik iştik sonra kınalıkar köyüne yolculugumuz başladı iki tarafı yeşilliklerle kaplı taş yollarda yürüdük her adımımızda mis gibi havayı içm izeçektik gerçekten gezilecek yerler tarihi evde eniştemiz bize çay ikram etti teşekkürler.

Tatlı manyağı olum 2 günlük kapadokya gezisinden geldi. Allahıma şükürler olsun sağ salim geldi bu yazıdan sonra çocuklarıma tatlı yapaya gidecem şimdilik Allaha emanet olun

1 yorum:

  1. oh oh yenge siz böyle bursanın tadını çıkarın bakalım.neyse gözüm kalmasın.ben gelince de gideriz inşallah.tatlı seven tatlı kuzenlerime selamlar.bide uğurböceğimize tabi.

    YanıtlaSil